چگونه به منظور بهبود تنگی نفس با نارسایی مزمن کلیوی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود تنگی نفس با نارسایی مزمن کلیویدر درمانگاه، برخی از بیماران ممکن است احساس چیزی است که اشتباه در نفس خود وجود دارد. آنها نمی تونستم نفس بکشم هموار و آنها تا به حال هیچ ایده چه چیزی را انجام دهد. شاید شما یا کسی در خانواده شما است که از طریق این فاجعه یا درد. من فقط می خواهم به، شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را یاد بگیرند و برای انتخاب بهترین درمان برای محافظت از خود. لطفا با دکتر خود تماس بگیرید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم رایگان.

تنگی نفس یا اشکال در تنفس نامیده می شود، یک نوع از علائم مهم نارسایی تنفسی است. بیماران هنوز هم بوی عدم هوا، و یا تنگی نفس و غیره. تقریبا در تمام بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه)، آن را یک نشانه شایع است که آنها ممکن است از مشکلات تنفسی رنج می برند است. با پیشرفت بیماری، سیستم چند سیستم ها و اندام های بیماران به طور جدی مجروح خواهد شد. بیماری کلیوی ناشی از فشار خون بالا و افزایش اسیدوز متابولیک باعث اشکال در تنفس.

اگر لازم باشد، دکتر شما ممکن است به بیماران توصیه به دیالیز کلیه به کاهش شرایط خود را برای کنترل بیماری و پیشرفت بیماری کلیوی. دیالیز ممکن است آب خیلی زیاد است، سموم، متابولیت در خون حذف، و غیره و کاهش بار واقعی است. بنابراین، ما می توانیم علائم، کلیه های آسیب دیده از بین بردن و افزایش کیفیت زندگی.

داروهای میکرو چینی Osmotherapy ممکن است برای شرایط بیماری خود را مناسب تر. ساخته شده از گیاهان طبیعی، آن است که توسط پزشکی خارجی چینی مشخص و دارای عوارض جانبی کمتر برای اصلاح بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در اصل. اول از همه، می تواند تابعی از بیماران کلیوی باقی مانده برای بهبود محیط داخلی و کمک به بهبود کلیه کلیوی محافظت می کند.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است.





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه,تنگی نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: